en bra tjeeeeeeeeeej (vad gäller el piano)

Moa Arnald är en sån jävla fin människa! Jag älskar henne mest i hela världen. 
Jag vill inte favorisera en av mina vänner, men jag måste faktiskt det. 
Jag är kozzzzzzzzza!
jag peytar mey in min näusa
                                                                                                    
Neyyyy, jag skulle aldrig favorisera mina vänner, så fin människa är 
jag liksom!
                               
Du som frågade vad jag hade för piano (fett cool jag är som får coola bloggfrågor..) Det är ett elpiano, jag tror att modellen heter Casio Privia. För övrigt, vad gäller mitt piano:
Som ni kanske märker är inte gitarr direkt mitt huvudinstrument, jag har spelat i typ drygt en månad. Piano däremot har jag spelat i elva år, men jag kan inte lägga upp videos där jag sjunger till piano för det skallrar & låter allmänt förjävligt. Men.. när jag har löst det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi gillar din gitarr ändå

2010-04-20 @ 20:57:26
Postat av: Måååånsdpskslsld

Pål plutt har kidnappat lilleskutt. Tjadå

2010-04-20 @ 21:45:27
Postat av: Matilda

Jag tycker om Måns nyhetsuppdateringar.

2010-04-20 @ 22:21:54
URL: http://gratte.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0