Allt jag hatar

Igår frågade någon vad jag hatar. Jag svarade att jag hatar folk som hatar sina liv och inte gör något åt det. Men det är nog egentligen inte att de inte orkar göra nånting åt det, det är nog mer att de inte vet vad de skulle göra i så fall, för att det skulle bli bättre. De kan inte föreställa sig en rimlig verklighet i vilken de skulle vara lyckliga. Jag sitter på ett café och äter en torr croissant och låter det ta sin tid att skriva åäö på min amerikanska dator. Har en sån där dag då allt är alla andras fel. Det är alla andra som är korkade och jag som är ett jävla geni. Försöker fatta ett beslut och sedan fullfölja det men blir ständigt distraherad. Hemligheten är att alla egentligen vill ha någon att följa efter. Hemligheten är att alla är lika vilsna men av okänd anledning har gått med på att låtsas som att allt är under kontroll. Ingen är beredd på att bli vuxen. Alla tror att de ska vara unga föralltid. Att det bara är andra människor som blir gamla och dör. Antar att jag också är "andra människor". Hade inte räknat med det
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha I'm google translating your posts

2017-08-24 @ 09:45:26

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0