Boka mig

Telefon: 0768 55 10 12
Mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!
Skojar inte när jag säger att du SKAPAR NÅTT SOM ÄR MAGI! Jag blir så vansinnigt glad när jag får ta del av människor som skapar någonting som betyder nått på riktigt. Du gör verkligen det.
Jag har sett att du är med i tävlingen idol och jag hoppas faktiskt att du inte vinner den, för jag vill inte att någon ska förstöra dig och den du är och det du gör. Men självklart så ska du göra det du vill och det du tror på, så jag önskar dig allt gott i vad du gör. Men du är något annat än alla andra som är med och som har varit med i den där tävlingen. I ärlighetens namn så tror jag inte att du behöver idol. Du är musik och äkthet. Det är inte den tävlingen (i min mening då). Men som sagt, jag önskar dig allt gott och jag vill gärna betala pengar för att få en skiva med det du gör.

2014-09-26 @ 21:58:02
Postat av: Lovisa

Hej Matilda!! Vet inte om du läser dina kommentarer här, men ville bara säga att jag verkligen berörs av din röst. Du är verkligen så himla himla bra och din sångröst är bland det bästa jag hört. Dessutom verkar du ha en sjukt cool och rolig personlighet. You go girl helt enkelt!! Jag är 17 och har aldrig lyssnat på jazz/blues-musik tidigare men du har öppnat en helt ny värld inom musiken för mig och ja du är bara sjukt bra! Massa kramar och lycka till med allt du gör i framtiden, hoppas verkligen en får höra mer av dig med egenskrivna låtar osv. Kram!

2014-11-04 @ 12:22:53
Postat av: Per-Erik Lund

Du är min IDOL-vinnare Grattis !
Pralen 80 Bast

2014-11-04 @ 18:52:54
Postat av: Sofia

Åk tillbaka tilll London för snart kommer jag!!!!!! Blogga mer & ha de bra

2014-11-06 @ 13:03:10

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0