twilight zone

Nu har det gått 2 veckor sedan jag kom tillbaka till London och allt känns fortfarande konstigt och ovant och trögt och tråkigt. Men ibland när jag blundar och andas in långsamt så kan jag känna något gnistra till i luften. Vet inte om det är en försmak av sommaren, om det är små skymtar av framtiden eller om det är tecken på att en storm sakta håller på att blåsa upp ur lugnet. Hoppas i alla fall på nåt av det. Lever i ett gränsland jag inte har tålamod att uthärda. Älskar dock att det heter twilight zone här, det ger det åtminstone ett magiskt lyster.
 
Här är Jessica & Isas magiska flatmate Paola. Imorrn checkar jag ut från deras lägenhet och flyttar in i en annan vid Marble Arch.
 
"I just love people, I can't help it" sa Paola ikväll. Önskar jag var mer som henne.

Kommentarer
Postat av: Mumin

Jag tror på magikern! När man är som mest mottaglig så händer det!

2014-05-19 @ 22:00:40

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0