Spiritual Sessions

 
Så, jag tror att jag har fått sparken från min catering-agentur... Den här veckan har de besvarat alla mina jobbansökningar med "Unfortunately, this shift is full". Det här stället fattar alltså inte hur jävla awesome jag är, tänkte jag, och bestämde mig för att i stället ha VÄRLDENS BÄSTA VECKA!
   Så i måndags drack jag fläderdrinkar på en bar i Shoreditch och rockade open mic med Ahmet.
   I tisdags var jag på min nya favoritbar och spelade in 2 låtar som promotion för mitt gig på söndag. Är ni i Camden, kom förbi!!! Det är en liten liten bar med stort stort hjärta och det kommer bli jättevarmt och jättekvavt när rökelserna brottas med för många andedräkter men framförallt kommer det bli SUPERTREVLIGT! Kom!
   Och igår var det bara att böja sig för the rules of West End och dra på sig klackarna inför lyxutgång. Natten skulle väl kunna sammanfattas i ett enda långt drop (kantat av blinkande neonstänger och dränkt i monstruösa mängder vodka). 
   Idag mås det förhållandevis fenomenalt faktiskt! Jag sitter i sängen och äter min och Tinas hemmagjorda müsli och väntar på att Clara ska komma över så jag kan följa med henne ut och titta på när hon köper lunch och äter den (jag tömmer kylen fram tills dess att catering-agenturen inser min storhet). 

Ovan är i alla fall resultatet av inspelningen på Spiritual Bar. Hope you like it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOOOW

2014-05-29 @ 20:29:38
Postat av: Andreas L

Är helt förtrollad. Det är någon av det mest naturligt tekniska och snyggaste röster jag hört. För att inte prata om låten. Herregud vad grym du är.

2014-09-15 @ 20:26:22

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0