The Grand Budapest Hotel

 
Idag har jag varit uppe från 05:00 och jobbat på en hästkapplöpning ute i Epsom. Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat ännu ett 12-timmarspass där, men jag valde som vanligt det goda livet i stället. Denna kväll blev det en Wes Anderson-rulle med min nyinflyttade (nja, måttligt nyinflyttade) roommate, Adam. Imorrn har jag ännu en gång ställt min klocka på 05:00, men bara för att kunna skicka iväg ett jag-har-spytt-hela-natten-sms (som jag redan har skrivit) till agenturen jag jobbar för. Det kan jag skriva här på min blogg för att jag har den ypperliga fördelen av ett språk som är helt bortom mina arbetsgivares förstånd. Kunskap är makt era löjliga, löjliga britter.
 
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Haha! Undrade just hur du vågade skriva så... Löjlig va ordet!
Nu ska vi börja kolla på Game of Thrones!

2014-06-07 @ 22:45:29

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0