Vackra London

Imorse gick jag och Savannah upp tidigt och kryssade yrvaket genom tanter och ösregn bort till Camden Stables Market där vi hade bokat kickboxning. Det var värt eftersom det var gratis och askul och nu när jag kollade mig i spegeln så ser jag att jag har fått 6-pack. Typ.
 
Nu har jag vandrat över den här loftgången och följt Savi ner till bussen. Passade på att handla lite mat (chips) och småsnackade med en trevlig granne i hissen. Och med det trevliga (och parodiskt brittiska) erbjudandet "If you need a cup of tea, you're more than welcome to pop in" ringandes i öronen (också jag avböjde trevligt och parodiskt brittiskt) så har jag bunkrat upp mig för filmkväll på övervåningen som jag har ALLDELES FÖR MIG SJÄLV (liksom resten av lägenheten). Är inne på sista säsongen i Breaking Bad och alltså inte för att vara den som är den (och dessutom lite för sent), men det är jäävligt spännande nu asså...!!!!
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Har du sett allt nu på Breaking?
Det är ingen cup of Tea direkt!
Å attans va tom man känner dig när det är slut
Har precis sett 12years a slave... Vilket elände!

2014-01-25 @ 23:29:28

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0