Ja må hon leva

Alltså mina fantastiska, fina, underbara, oslagbara girls hade ju bestämt sig för att fira min födelsedag idag. Jag har nog aldrig i mitt liv haft en så bra födelsedag utan att fylla år!
Jag leddes upp till vardagsrummet där de hade dukat upp en KILLER-breakfast. Alltså ser ni vad gott ALLTING på det här bordet är eller?! Där fick jag slå mig ner och blunda medan de sjöng "happy birthday to you, happy birthday to you" (since we're in London) och så öppnar jag ögonen - och då har de jävla galningarna gått och köpt en gitarr åt mig!
De är verkligen bäst. Nu är vi hemma igen efter en helkväll i Shoreditch. Vi har ätit vietnamisk mat, druckit svingoda milkshakes med kaffe och kahlua och pratat om fetischer, relationer, kristendom och supernovor. Nu ska jag sova och vara ledig imorrn. TJOHO vad livet är fint när man har en varm säng och folk som bryr sig om en.
All kärlek till er älskade, älskande älsklingsläsare. PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: momo

Vilka fantastiska vänner du har!!Är det för att du inte är där på din riktiga födelse dag eller ärrr dom bara så där? Gulligt! Pussa dom från mig

2014-01-28 @ 20:52:38
Postat av: Mumin

Är de paurijkijt dina matens eller är de bara i din fantasi? Sån a vill jag också ha!
Och det blir varmt å gott i sängen med en så fin nattsärk!
Pusstillalla!

2014-01-30 @ 13:42:11

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0