Flyttar till London

 
Hallå bloggläsarna. Jag älskar er. Svär att ni tycker att jag är en crazy schizofren bitch. Men jag älskar i alla fall er. Jag älskar er och jag älskar livet och jag älskar Fanny och jag älskar London. That is whyyy DETTA är vad som kommer hända:
 
 
Och framförallt detta:
 
 
Vilket är bra för er, eftersom min blogg därav kommer kunna bjuda på mer:
 
 
Naket!
Nej men nu skojar jag ju alldeles förfärligt. Exotiskt var ordet jag var ute efter. Bara ångrade mig nånstans på vägen... Bloggen blir nog inte mer exotisk bara för att jag bor i London. Men mitt sinne kanske blir. Och era hjärtan. Och världssjälen.
 
Jag har i alla fall sagt upp mig från mitt jobb och flyttar ihop med en bästis i en ny huvudstad nästa vecka. Så åtminstone en själ är at peace.
 
LOVE LIFE!

Kommentarer
Postat av: Sarre

Men VAAAA! kuuuul

2013-09-17 @ 20:07:34
URL: http://vardagaren.devote.se
Postat av: grafisk designer

mer naket

2013-09-18 @ 11:49:50
Postat av: Anonym

Vill va i dig

2013-09-18 @ 18:05:31

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0