Queens

Igår var jag på staff-party på en gigantisk nattklubb med blinkande dansgolv. Personalfesten tedde sig som personalfester bör, med undantag för avsaknaden av den där återhållsamheten som ändå brukar höra till. I detta fall var gästerna stationerade i 23 olika butiker runtom London, vilket betydde - inga stela situationer dagen efter! Släng in 2 liter gratis vin/person på det och du har en rätt taggad partypublik. Fanny spenderade natten på hemmafest hos en guldmedlem på klubben där hon jobbar (kan ej nämna namn sorry men det kan ha varit Harry Styles, who knows).
 
Nu är Fanny tillbaka på jobbet och jag sitter och lyssnar på neo-soul och blickar ut mot horisonten i väntan på bättre tider.
 
 
Börjar sakta men säkert hitta min plats här i storstan. Hoppas på att snart få flytta in i en lägenhet fri från crazy italian people. Peace

Kommentarer
Postat av: Mumin

Snygg bild! Vad är neujazz?

2013-10-18 @ 22:49:02
Postat av: Anonym

ååååååååååååååå vad jag saknar dig. du är ju ljuset på min himmel nu är allt svart :(((((((((

2013-10-23 @ 08:07:17

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0