Frukostblogg

 
VI HAR INTERNET!!!!!!!! Hur great! Supergreat. Igår sökte jag jobb överallt så idag har jag ont i fötterna och fortfarande inget jobb och blir skälld på av mina flatmates för att jag inte har tippat in för elräkningen. Fast jag är ju verkligen sjukt oskön som inte har gjort det. Men det gör liksom ont. Jag har en 20-sedel som gick sönder för att den fastnade i en dragkedja. Ska jag lägga den i pengaburken? Eller gör det mig alldeles fasligt oskön? GE MIG ETT JOBB!!!!! Det ska ju vara enkelt för svenskar att få jobb i London. Fast när jag säger att jag är svensk så skrattar de bara och säger: No. Jag ba: Eh, yes. De ba: Hahahahahha, no. Och jag ba: But! JO BROR! I AM SWEDISH!! MY NAME IS INGA!!! Och då tittar de nervöst på varandra och börjar sakta men säkert skyffla mig mot utgången. Och så får jag inget jobb. Fans bananer alltså. Och så har vi bara ägg hemma. Jag. Är. Så. Jävla. Trött. På. ÄGG. 
 
Ahhhhh. Men det löser sig, hörni! Jag är i London! I London är man aldrig mer än ett kvarter ifrån.. en lösning...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0