En kvällslig redogörelse

Asså, ÄNTLIGEN hemma efter att ha joggat totalvilse i stan. Mmm... hem, ljuva hem! (nat, hate this fucking place vi flyttar nästa vecka)
 
Igår hängde vi på The Comedy Pub där jag spelade några låtar. SJUKT trevligt att få sitta vid en nord-synt och lattja, även fast jag var tvungen att ta vid efter en smått berusad gitarrist med Iron Maiden-tröja inför en publik som till ungefär 100% bestod av likadana män som mycker hellre ville sjunga allsång med föregående än att lyssna på mig. Men de tämjdes allteftersom och var tillslut helt okej tysta. Skulle vilja påstå att det var rätt najs faktiskt, så fler pub-gig måste det bli!
 
Här är ett par bilder som Happy tog igår:
Jag, Mika och Samuel striking poses i vimlet
 
Imorrn bitti ska jag upp och jobba och sen är det dags för min och Fannys för första gemensamma London-utgång. Vi har löjligt omatchande scheman men på måndag är båda FREEEEE, så det blev spik på söndagsparty.
 
Och jag vill verkligen inte jinxa det här nu men imorrn får vi förhoppningsvis (*JÄÄÄÄDRARVADMYCKETPEPPAR*) skriva kontrakt på ny lägenhet vid King's Cross som vi i så fall kommer flytta in i tillsammans med 2 andra girls! Där kommer vi ha rum och diskmaskin och uteplats så det bara ryker om det, så då har ni ingen anledning att inte komma och bo hos mig så mycket ni bara orkar!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mumin

Jag kommer!

2013-10-13 @ 00:19:22
Postat av: Sara

Jag med

2013-10-13 @ 02:43:18
URL: http://vardagaren.devote.se
Postat av: momo

Hur är det nu? Har du fått ett jobb? eller? Hoppas det ordnar sig med den nya ev lägenheten. Glöm då bara inte att engelsmännen vill ha släckt i badrummet...när dom inte är där!!!! Puss

2013-10-13 @ 11:28:15

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0