Dagen (details)

Jag lever drömmen asså. Med undantag för att jag måste upp 05:00 imorrn så lever jag drömmen. Imorse skulle jag haft möte med banken men de hade glömt mig så det blev inte så. Var så jävla arg för jag hade betalat 8 pund för att komma in till stan. Men vem kan stay angry när man lever ett liv som detta?

Promenerade hem i solen på vår fina gata

Kom fram till vår grind

Tog hissen upp till åttonde våningen och såg ut över hustaken under mig

Låste upp vår alldeles egna trädörr

Sade god morgon till Tina


Gick upp till köket... 

...där Savannah lagade omelett

Mötte nyduschad Fanny (sällsynt fenomen!!!)


Asså lägenhetis <33 man ba mår där

Fanz och jag åkte till agenturen och lämnade in nycklarna till förra lägenheten (läget är stabilt efter det högst känslosamma uppbrottet)

Tina och Savannah lagade asgod middag

Mitt och Fanz rum i skymningen 

Jag på bussen, sen till kören

FRID

Kommentarer
Postat av: Mumin

Tack för de fina bilderna - stämmer helt överens med verkligheten! Ni måste ju tappa andan så fort ni går ut genom dörren eller tittar ut genom fönstret! Vilken lägenhet! Grattis!

2013-10-24 @ 23:25:32
Postat av: Chefen

Vilken dröm lever du? Den irländska, slovakiska eller kanske den jämtländska? Känns dock rätt mycket som en blandning mellan den halländska och sydafrikanska drömmen!

2013-10-25 @ 20:33:07

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0