Bildextra

Hallå, små läsarna. Nu är jag hemma från jobbet och med mig har jag:
- 2 baguetter
- 1 grov baguette
- 2 brioches
- 1 ham & cheese baguette
- 1 smoked salmon tartine
- 1/2 raisin bread
- 1/2 walnut bread
- 1 pear tart
Asså guuuuuu. Guuuuu. Guuuuu. Kommer bli jättetrevligt att äta frukost imorrn. Hursomhaver. Jag tänkte att jag orkar inte skriva så mycket så jag langar upp lite fräscha bilder i stället!
 
Påväg hem genom Camden market:


Matdags:
 
Kollar Breaking Bad i soffan:
 
Mina vackra roommates i morgonljuset:
 
Morgonljuset från köksfönstret:
 
Jag och Fanny har köpt en katt-poster till vårt rum:
Konstigt inlägg,
 
PUss !

Kommentarer
Postat av: momo

Skönt att höra (och se) att det inte verkar gå nån nöd på dig. Puss.

2013-11-12 @ 12:00:40
Postat av: Mumin

Vad söta ni är - kul att en gammal tröja kan bli så användbar!
Åh, Jesse Pinkman den filuren...
Vilket avsnitt av BB är ni på?

2013-11-12 @ 12:19:40
Postat av: secret lover

MEN alltså. Jag snodde en smoothie när jag stängde, så vågad var jag - sjukt gott vare. Dricker du vin varje dag?! Vilket liv. Åh va mysigt med ljus på camden! Vi börjar pynta Nk den 17e, läängtar. PUSS

2013-11-12 @ 16:18:20

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0