Har jag fula glasögon?

Sitter och pluggar på Espresso House. Okänd man vid bordet mittemot tittar på mig.
 
Mannen: Hej.
Jag: Hej hej.
Mannen: Vad gör du då?
Jag: Jag pluggar.
Mannen: Fan vad fula glasögon.
Jag: Va? Vem då?
Mannen: Du! Så jävla fula. Tycker du själv att de är snygga?
Jag: Eh, nej, jag köpte dem för att jag tyckte att de var fula.
Mannen: Du är inte rolig om du tror det. *går*
 
???!?!?!?!!!
 

Jag som både trodde att jag var rolig och att brillorna var snygga. Det var ju synd.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker dom va fina faktiskt

2013-03-18 @ 16:06:06
URL: http://vardagaren.devote.se
Postat av: Anonym

Nej stackars!!! Pussa

2013-03-18 @ 18:04:05
Postat av: din vän bo

det var tråkigt att höra. hoppas du hittar en bättre pöjk på nästa fik!

2013-03-18 @ 22:53:27
Postat av: Anonym

asså gud din blogg är roligare än min blir asledsen. du förstör min image, jag har alltid varit "fanny med den roliga bloggen" vem blir jag nu liksom

2013-03-21 @ 22:30:15

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0