Har ni saknat mig?


Hej. Jag avnjuter arbetslösa dagar i min lilla huvudstad. Typ sjunger, promenerar, dricker förmiddagscocktails på hemliga källarhak, städar, shoppar - stryper helt enkelt mina sista tillgångar. Dansar mig igenom denna nedåtgående spiral som bara kan sluta upp på ett sätt; i fattigdom, hemlöshet och antagligen även svält och uttorkning. Men just nu har jag det väldigt trevligt.
 
Ännu trevligare är att pappa har ramlat in på övervåningen! Min pappa är en skön lirare på 64 vintrar som gillar god mat och att gå på musikaler:
 
Kolla vad snäll han är! Imorrn åker han och jag till Stockholm för att fira min födelsedag och julafton.
 
Vad roligt det är att få vara människa.
 
<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mumintjockis

Sjunger? Bra. Förmiddagsdrinkar? Akta dig! Inte bra, tror jag.
Verkar vara en snäll kille, din pappa! Kan man få träffa honom?

2013-12-17 @ 10:05:54
Postat av: Pappan

Saknar dig, ja! Saknar dina bloggkommentarer, ja!
Nu är det nyårsafton och du har ännu inte uppdaterat din blogg!!!
GOTT NYTT ÄLSKADE LILLA DOTTER!

2013-12-30 @ 23:58:37

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0