Christmas


Sååå. Vad som hänt under de senaste dagarna är bland annat:

- Emilie har varit här och injicerat visdom och insikt i tillvaron

- Således har jag slutat på mitt jobb och är numera precis som vilken arbetslös Londonbo som helst

- Jag har vidrört Jude Law och Harry Styles har frågat om Fannys telefonnummer (varpå hon i stundens hetta svarade "I don't have a phone". Hon har legat orörlig i sängen ever since och vårt sovrum osar av chips, tsatsiki och ångest)

- De har börjat sälja julgranar i Camden Town och jag har bakat pepparkakor till Mary J. Bliges julskiva (som typ inte är så bra?! Besviken) Nåt som däremot är bra: julkalendern! Kulkalendern! Följer den slaviskt.

Det är väl typ det. Och så har jag bestämt mig för att spendera julen i Stockholm och flyga tillbaka till London precis innan nyår när det är som allra dyrast. Jävligt smart med tanke på min tillfälliga avsaknad av inkomst i någon form.

Tycker ni att vi ska köpa en julgran även fast vi får barr i heltäckningsmattan? Är det värt eller bara asjobbigt?

Kommentarer
Postat av: Sarah

"Jag har vidrört Jude Law och Harry Styles har frågat om Fannys telefonnummer (varpå hon i stundens hetta svarade "I don't have a phone". Hon har legat orörlig i sängen ever since och vårt sovrum osar av chips, tsatsiki och ångest)"

Skrattade i minst 5 min<3

2013-12-06 @ 14:29:07
Postat av: Sarah

"Jag har vidrört Jude Law och Harry Styles har frågat om Fannys telefonnummer (varpå hon i stundens hetta svarade "I don't have a phone". Hon har legat orörlig i sängen ever since och vårt sovrum osar av chips, tsatsiki och ångest)"

Skrattade i minst 5 min<3

2013-12-06 @ 14:32:09
Postat av: Pappan

Vem betalar den dyra flygbiljetten bara för att få vara så länge som möjligt med den underbara dottern?

2013-12-06 @ 21:35:23

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0