tjeeeennnaaaaa

Hopp i galoppen!! Asså idag cyklade jag till skolan, och jag kan bara säga så mycket som att det säkraste vårtecknet i hela världen.. det är när jag cyklar till skolan. Så till alla er därute med en annorlunda världsbild (läs: lär er min, solen cirkulerar runt mig) när jag cyklar till skolan, då vet man att våren är här. Skoja ska inte vara oskön. Våren handlar om fler saker än om mig. Typ.. glass? ... äsch who am i kidding den handlar om mig. Det var i alla fall vår idag och jag är super-duper happy number one. Vissa tog tillfället i akt och njöt lite extra mycket av det vackra vädret:
andra njöt inte lika mycket:
Imorrn är det matte c-prov och sen ska jag sluta prata om det. Men nu ska jag i alla fall plugga matte c! Hoppas ni har det bra och äter mycket glass! Glad vår!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0