Swagi

Saker jag gillar nu(för det är nuet som räknas):
Lyssnar på jessie J! I vanliga fall skulle jag ställa in min spotify på private session för att inte förstöra mitt musician-rykte men FAN VAD JAG STÖR MIG på folk som lyssnar på cool musik! DANSA för i helvete Jazz i all ära men MAN KAN INTE DANSA TILL MUSIK SOM LÅTER SOM EN DISKMASKIN SÄTT PÅ AVICII FUCKTARD
Gillar också: hann med spårvagnen hem ska sova i min egen säng och dricka mitt eget morgonkaffe och har spelning imorrn. Stör mig på att alla mina top tracks är coola, önskar de var high school musical. Aa men det är nu man ska vara, sa emilie idag. Känner inte ens personen jag kommer vara sen. Tänker prioritera nu-jag alltid och skita i eventuell framtid. Handla på impulser, fixa sen i nya impulser. Skall sova nu tjarå! Om du inte hälsar på mig när du ser mig fastän du har addat mig på facebook så kommer jag förresten radera dig på facebook för att du är för töntig för att vara min fbvän. Here's ma Mary:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0