shut up wanna try

Tjenna.. Here I am back on track and down on the road and home in the bed. Har under dagen gjort halvhjärtade försök att logaritmera lite olika grejer men är inte sådär väldigt intresserad. Egentligen skulle jag nog bara vilja duscha, men då borde jag verkligen träna först. Have to. Min kropp har gått sönder för att jag inte har tränat på så länge. Jävla Friskis.. dra in mitt kort...fettflottfläskmongofriskis

Här är i alla fall jag o min bästis at the top of our game :P

Somliga tycker att den här bilden är "oskön" men jag kan liksom inte hjälpa att tycka att den är lite cool?? tycker det ser ut som att Fanny och jag är de coola tjejerna i Grease som hänger på parkerings-biografer och party hard och die young. Fun shit asså. Aa men ska man ta och göra något av denna fantastiska dag kanske. Vill duscha men finns inte spinning förrän 17. Ska kanske äta igen? Vad tycker ni? Retorisk fråga. till er med invändningar:

bilden säger allt §§§

Have a nice day! 
See you later!

Kommentarer
Postat av: Roger

Ja inte alls osköna, jävligt sexy brudz asså!

Typ most 6y in the world

2012-03-08 @ 16:01:41
Postat av: hanna

säg inte så om friskis!!!!!!!!!!

2012-03-08 @ 19:33:45
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0