om någon som du fann mig

Tjena!!!
Fick Rut att slänga kameran en blick! Jag är ju å andra sidan röd och obehaglig men vem bryr sig om mig. Det är helt otroligt vilken makt jag har över er förresten. Jag ber er sluta läsa min blogg och ni ba slutar! Fan va.. shysst! Bra jobbat! Börja läsa igen!
Saknar er här där jag ligger i min säng och sjunger musikal och pluggar retorik och börjar tänka på refrängen. Inte i låten asså :P Jag ska göra en ytterst obehaglig undersökning imorrn så jag laddar mentalt för den nu... Tänker ljusa tankar... chakra-healar... 9gagar.... aa men hoppas ni har det najs! Ringer er!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha simsalabim som en trollkarl! och lol med refrängen, good one ;)

2012-03-27 @ 23:02:34
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0