nytorget by night

Tjennnna!! Sitter på golvet:
och skriver en uppsats, om Nytorget.. by night... Kidding.. Skriver om urbanisering tror jag. Försöker få det till att Nytorget håller på att bli urbaniserat (bortsett från att det ligger mitt i stan!!) Aa asså, tveksam vinkel.. men det kommer nog funka! Känner mig för första gången på lite för länge sjukt tillfredställd med att vara jag och ingen annan. Brukade ofta tänka så när jag var liten och såg med förakt ned på alla andra barn.. Skoja, jätteoskön cynisk bebis... Men jag brukade i alla fall kolla ned på min hand lite då och då och tänka "Fan vilken najs hand, tur att jag inte har någon annan hand". Lite den känslan som genomsyrar mig just nu! För många koppar kaffe antagligen... Sitter för tillfället och PhotoBoothar mig själv medan jag snackar i tele med Alice:
Tycker denna blev rätt babeig så jag lägger upp den för att höja min snyggstatus. Het konkurrens här i snygg-Sverige. Har ni tänkt på hur snygga alla människor är eller? Man ba sitter på tunnelbanan och kollar på folk och ba: herrregud, lägg ner vad snygga ni är!! En särskilt snygg gammal dam kommenterade på mina Dr. Martens idag på spårvagnen. Det gjorde mig varm inombords då jag tycker mig bli spårvagnsuppraggad alldeles för sällan. Aja, skall fortsätta på min Nytorget-uppsats! See you soon! Lev det goda livet, ärade undersåtar. Peace

Kommentarer
Postat av: kaaatttttiggggtttttttttttt!

rätt babe? väldigt babe!

2012-03-19 @ 21:03:09
Postat av: Anonym

Kul ämne du valde !!!!

2012-03-21 @ 00:18:30

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0