eliott

Tjennaaa!!!! How are you? Kom precis hem och är NÄSTAN på toppen av sockerkicken, lite efter typ där kurvan har börjat gå nedåt ni vet? (oroväckande) men det kommer nog lösa sig alltsammans för snart är det middag! Idag har jag pussats med K-G, repat Shakespeare och haft mjukisbyxor hela dagen!

och jag och Edvin var i Västermalmsgallerian och hittade en asgod glass som vi aldrig smakat förut. Mitt nya tips: Häagen Dasz Macadamia Nut Brittle... Ska äta den när jag har skrivit klart min uppsats. Aa men så heter ju inlägget Eliott också.. och jag tänkte att han inte har fått vara med på så länge... så jag slänger in en bild på honom också:

Elli äter chips i köket. Så ni vet ni hur han har det! Hoppas ni har det också! Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla smurf

2012-03-20 @ 21:50:32
Postat av: Gluten Juppe

jag gilar också cihps

2012-03-21 @ 21:46:14
Postat av: Anonym

åh va lurvig!

2012-03-21 @ 23:37:23

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0