morfar och läser tidningen

HEMMA FRÅN HULTAN!!!
Skoija..
Supercasualness2
Jag har verkligen haft LITE the time of my life på Hultsfred. LITE peace&love 2010-feeling och över huvudtaget 2010-feeling över mitt festivalande under denna festival. And that's the way to roll om ni frågar mig!!! Nu är jag i Skåne och jag carpar sönder det grågulliga vädret med min Tuppen och Havet-bok och sjukt mycket skvaller och drinkar med mamma och pappa på balkongen. Det är så det ska vara! Jag mår! Och jag saknar! En hel hel hel hel hel del. Men nu är det ju sommar så det finns ingen tid att vara sentimental! Eller asså... tid finns det ju.. men pallar man? Nej typ inte!
Never-ending spinning party wheel!!!!
TAGGA MIDSOMMAR! Pusssss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0