Wild is the wind

Hej! Nilla sa idag att allt jag skriver på min blogg nu för tiden är ungefär "Tjena, sitter på spårvagnen. Läget?" Det är ju relativt sant. Och dessutom antydde hon att min blogg hade ett tydligare djup innan, då jag mellan spårvagnsinläggen ibland förklarade för mina läsare hur viktigt det var att de andades och förstod varför de gjorde det och kände att de gjorde det. Jag vet inte asså, jag andas kanske inte lika mycket nu för tiden. Tänker åtminstone inte så mycket på det och det var väl det som var hela meningen. Men jag tror att vissa perioder i livet borde man använda till att inte tänka så mycket alls. Bara sitta på spårvagnen och säga tja läget och så är allt najs. Allt är najs!

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0