fanny



Här är Fanny. Fannys blogg har 70 läsare som alla skrattar och gosar sig åt hennes skämt och lämnar kommentarer på alla hennes inlägg där de skriver att hon är deras idol sen de såg henne i Tusen Gånger Starkare, att de tapetserat sin sovrumsvägg med bilder på henne, att hennes blogg är deras ljus i slutet av tunneln, att hon är så otroligt hilArious OSV. Känner ni igen er??? Är detta kanske något ni brukar ägna er åt på min blogg? Hm, ni kan ju ta er en liten funderare. Så länge kan ju jag dra en liten jämförelse. Fannys blogg handlar om följande:

- Urinvägsinfektion
- Mensverk
- Grått hår
- Humörsvängningar
- Samuel
- Toalettbesök
SAMT ett nytillskott - mystisk bebis, så kallad "Antonio", som hon ibland har i knät, alternativt lämnar/hämtar på dagis

Låter det som världens roligaste blogg? Ja men det låter ju jätteskoj! Men icke ska jag väl klandra er om ni tvekar. Därför ska jag ge er ett alternativ: Min blogg. Min blogg handlar om:

- Awesomeness
- Hur awesomeness anpassas i vardagen
- Hur jag lyckas vara så awesome
- Hur awesome man känner sig efter att man läst min blogg
och för att kontra Fannys nytillskott - Episk användning av awesome ord och en nyanserad kombination av awesome bilder

Valet är inte svårt, men framför allt är det ert. Välj rätt, välj mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

men sötis :* din blogg är också bra! skaffa lite mer UVI bara, jag hejar på dig!!!!

2012-01-30 @ 22:23:37
Postat av: Anonym

menvärk*

2012-01-31 @ 22:20:46
Postat av: Anonym

mensvärk*

2012-01-31 @ 22:21:03
Postat av: Sara

jag står på din awesome sida mate! pzz

2012-02-01 @ 21:16:04
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0