testar olika leenden

det finns till exempel leendet där man visar båda tandraderna:
och så finns det leendet där man placerar tungan mot den övre tandraden så att det ser ut som att man skrattar:
det finns det gosiga leendet:
och så finns det ju... ok så vad gör jag egentligen? såhär försöker verkligen bara hitta anledningar till att lägga upp bilder på mig själv som inte är tagna underifrån. jo men så att ska gå och lägga mig tror jag! fan vad soft! här är en till bild för att markera min fullkomliga självdistans (asså omg denna bjuder jag verkligen på, dö inte okej?!) ler helt vanligt:
rätt hot eller? så detta är stelt. mennnee... sov gott! tjarå..

Kommentarer
Postat av: Pussi Nussi

Men titta vad bra det gick nusse !

Sötis :-*

2012-02-16 @ 21:55:59
Postat av: mo

ack du har rätt! det blir stelt när du laddar upp snygga bilder. jobbigt!

2012-02-16 @ 22:30:30
Postat av: Sara

nejnejnej inte stelt. bara otippat, ovanligt och lite konstigt. men ack så fin!

2012-02-17 @ 08:48:04
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0