Radion spelar

Tja grabbar.. Sitter på spårvagnen och lyssnar på Kent. Skulle vanligtvis inte berätta det men nu har jag ju gått och blivit anti-private-session-aktivist så jag tänker nog följa det fullt ut. Jag ska kanske rentav bara berätta om vad jag lyssnar på när det är mainstream eller töntigt. Veronica Maggio atm. Eller neej, det lär ju inte direkt gynna den musikaliska mångfalden. Och så är det ju verkligen bara provokativt och, just det fan, jag är ju emot sånt. Stör mig på folk som tror att de är fett smarta när de provocerar för att tänja på gränserna. Kom fram till att det enda de skapar i gränslandet är en lose-lose-situation. Satt och filosoferade över detta under en av mina morgonresor på spårvagnen men nu har jag glömt varför det var så. Säger ju det, fan i helvete, ska alltid skriva upp allt annars glömmer jag bara bort det direkt. Nu kom Debussy.. Soft variationsbredd... Nina Simone.. Aja ska man ta och göra en kaffe när man kommer hem eller aa fan vad najs see you

Kom hem nu... Vad händer?!!! Asså hur ska jag komma fram till min brevlåda???


Kommentarer
Postat av: Jacke

Tycker din blogg blivit mycket trevligare sen du börjat delge oss alla dessa fantastiska tankar! /Tillfredställd läsare

2012-04-03 @ 19:27:56
Postat av: En till

Håller med Jacke!

2012-04-03 @ 19:29:54

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0