deep shit

Skojjja, klart jag inte stänger ned bloggish. Behöver ju nånstans att klaga!
Kanske bara ska ändra karaktär på den  lite... Skulle ju i princip kunna kopiera min dagbok rakt av så folk får nåt att roa sig över. Tänk om jag var en sån människa, som bara kunde ge upp allt. Ibland tänker jag att jag har för mycket game. Alldeles för mycket stolthet. Önskar jag bara kunde bli av med skiten. Pallar inte ha nåt att försvara!! Fattar ni? Just nu är jag i alla fall down in the deep shit. Vill nämligen verkligen veerkligen kolla på Glee (TV11 lämnade mig just med värsta cliffhangern och gick över till South Park. South Park som verkligen aldrig kul, inte ens på natten, där av deep shit-photoboothing)
Jag är hur som helst inte bra på det här med streamingsajter utan en sån som fortfarande kör på PirateBay.
Så streamingsajttips uppskattas!!
Hoppas ni lever trevliga nätter ute i hettan. God natt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0