kultur- och idéhistoria

Tjena läsare!!!!!!!!!!
Ni är 8 tappra soldater som hänger er kvar vid trädstammarna fastän stormen river marken under er! Rutinerat! Kul att se! Jag har en massa ny musik faktiskt. Men jag har hamnat i en jobbig fas i mitt fantastic life as remarkable wonderful singer-songwriter. Har liksom insett att musiken nog borde vara klar och helst lite bra också innan den publiceras på the highway av global betraktelse (japp det är ett mått på hur mycket uppmärksamhet mina fantastiska alster väcker). Så att det blir inte så mycket som jag lägger ut. Typ ingenting alls helt enkelt. Men jag ska kanske fortsätta blogga i alla fall för det är ju lite kul. Och ni 8 krigare kanske tycker det är kul också? Eller? inte? nej? ok? gud vad tråkigt jag har just nu. Nej asså inte så tråkigt egentligen jag gillar att överdriva. Har slutat använda kommatecken och inledande versal om ni har märkt det. Grammatik är överflödigt och man framstår inte som lika skön då. Här är en bild på mig:


Kommentarer
Postat av: SNÄLLA

Kan du inte lägga upp mer musiiiik snälla älskar att höra dig sjunga somnar med din röst i mina lurar varje natt din ljuva stämma får livet att lugna sig när det blåser som hårdast. Tack för att du är du som du är när du är som bäst och bara är DU

2011-10-21 @ 12:24:05
Postat av: Jeschper

Lite svårt att känna sig motiverad att återvända till bloggen om du inte lägger upp någon musik :(

2011-10-24 @ 21:58:39
Postat av: Anonym

som en tapper soldat förtjänar jag förfan lite blogginlägg från din sida

2011-10-25 @ 22:12:41
Postat av: Jeanette

Du som e så dukti!!! kommer bli tomt i lill-lurarna framöver alltså :'-( kram

2011-10-27 @ 22:49:20

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0