Where do I begin


Turistbild på mig och Felix i THailand. (Eller vi är turister och är i Thailand så alla bilder vi tar räknas väl antagligen som turistbilder. Jag brukar i alla fall tänka att japanska turister tar turistbilder när de fotar sig framför pressbyrån. Jag antar att man borde kunna sätta likhetstecken)
          
I alla fall, lyssnar på Andy Williams och skriver uppsats och grubblar över vad som är mest betydelsefullt. Att skriva uppsats eller att lyssna på Andy Williams. Får egentligen inte ut så mycket av att lyssna på Andy Williams, å andra sidan fick jag nog ut mer av att kolla på Kronjuvelerna än att skriva uppsats. Andy Williams är ju bra! Skriver med versaler what's happening. Nu får jag ett facebooksamtal av Mäster Toast. Åh nej jobbigt att vi kör killergame i skolan, nu vet inte jag vem det är som ringer. Jag är faktiskt seriöst ställd inför valet av vad jag ska spendera min tid på. Här i livet. Börjar väl med att svara Mäster Toast

Edit: moahaha, know his real idendity. But I won't give him away. He has too much of my heart... </3 I mean she... I will go know. Wish me luck in killergame. Killkill

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0