Hands were all around

Heeeej bloggen!!! Ligger i min säng med ippen och chillar. Som det kan bli! Har matteprov imorrn klockan halv nio känns halvkul men så kan det gå. Är iof ganska taggad på själva matteprovet (haha omg helt fel ordval...) för jag tror att jag kan det, vilket betyder POOMSMASCHPANGBOOMPEPPARPEPPARITRÄET för så ligger det säkert inte alls till. Förstår inte grejen, ligger här o väntar på att tröttheten ska strike me out men inget händer. det är oftast hungern jag ger upp för ändå... Så himla ovärt att man alltid ska bli så fruktansvärt hungrig på kvällen! Det är ju liksom inte som att man går upp och äter glass och sen går och lägger sig igen? Var är logiken?däremot välkomnar jag gärna hungern på morgonen då jag inte alls brukar vara hungrig! Åh herregud mitt liv är så himla ointressant jag ska verkligen sluta skriva nu... Fanny har fått huvudrollen i en tv-serie på svt! Woho! God natt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0