SOS med varandra



Alltså I can't believe I havn't died yet... Jag är ju verkligen inte den vaksamma typen. Jag är snarare den som inte riktar någon som helst uppmärksamhet åt någonting över huvud taget, och som mer än en gång då och då går in i saker (väggar, stoplar, hundar etc.) för att jag, inte kollar ned i en bok eller någonting sånt, utan helt enkelt bara går med blicken rakt på saken jag snart kommer att gå in i utan att hinna dra slutsatsen att jag kommer gå in i den innan jag faktiskt gör det. Jag önskar att jag var en uppmärksam person, eller åtminstone att jag kunde framstå som det. Att jag kollade folk i ögonen när de pratade som att jag la varenda detalj på minnet. Jag är ganska uppmärksam egentligen, men jag är så jävla... flängig, liksom. Take a chill pill och var på din vakt. Är fortfarande med i KILLER GAME och prioterar nu mördarstrategier framför uppsatsskrivande. Soft!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0