i wanna wish you a merry christmas from the bottom of my heart

Såhär i juletid är det ganska vanligt att jag lyssnar på julmusik. Det är därför många av de senaste inläggen jag gjort har jultexter som headlines. (väldigt många läsare som har frågat så jag tänkte att jag svarar här för att reducera kommentarerna lite, kan faktiskt bli lite obehagligt när de väller in helt okontrollerat). Förstår inte hur jag bär mig åt, mina vänner bara står i kö för att bjuda mig på middag! Så ikväll tänkte jag åka till ekerö och avnjuta en supé hos Joel. Här är en bild från när pussinussi-gänget var på middag hemma hos mig:


P.S. I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt gäng vad heter hon i mitten var fett söt :)

2011-12-20 @ 13:36:17

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0