Honey, you couldn't handle half of me


                     
I morrrrrrrrn & inattttt ska vi köa alltså. Oufff! Gitarrer, sovsäckar, MAT!, glatt humör, en massa kläder, en najs stämma... Det finns mycket saker som kan vara bra att ha med sig! Jag ska själv inte söka, är mer där som PEPPSTÖD liksom! För övrigt måste jag springa iväg till spårvagnen nu, ska möta upp några kompisar och ha lite kul innan jag möter den eviga väntan! 
            
Finns för övrigt ett antal anledningar till att jag inte skriver mer om mitt liv:
1. Det är tråkigt att läsa om folks liv
2. Hej mamma! Hej pappa!
3. Det händer liksom FAR to much i mitt megaintressanta liv för att jag ska ORKA skriva ned allt...
 
Ha en trevlig kväll, unga och gamla!
Och till alla er som söker Idol: LYCKATILL och ring eller sök upp mig, jag vill peppa varje levade själ! Ha det så myzigt... pussssss

Kommentarer
Postat av: naaajs

vem ska söka ? :)

2010-05-07 @ 19:53:07
Postat av: Johanna Frostling

Men yeah, najs att du svarade!

Jag lutar mest mot Södra just nu. Eller har väl gjort hela tiden. Dock känner jag en hel del trevligt folk som går på VRG och tycker det är grymt, och de har fått mig att tvivla... Jo men precis, sammarna är liksom inte att leka med, haha.

Vad fick du för poäng på Viktor?

Jag vill ha det bästa av båda! ÅH. Så jävla panik.

2010-05-08 @ 16:46:15
URL: http://heltonormalt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0