Tradera är min mammas bästa vän

Jag vet inte om vi äger något i det här huset längre, typ allt ligger på tradera! Mamma däremot har tjänat runt åttatusen på det senaste månaden, så det är en bra buissnes! Jag tänkte i alla fall logga in och kolla runt lite utan att falla (annars är second hand liksom min grej). Och det finns huuuur mycket som helst! Varför hänger vi inte där oftare?
Utsåld i butik, men på Tradera - 500 kr, budgivningen slut om 2 timmar

Röd triwa-klocka, 74 kr än så länge, budgivningen slut 15 april


Vännerbox á 50 kronor!

Alltså, titta in säger jag bara. Inget fel på second hand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG OCH SJUNGER GRYMT BRA OCH SÅ! SHIT EN TJEJ SOM DU SKULLE MAN HA ALLTSÅ... Du är väl för eftertraktad för mig antar jag.

2010-04-13 @ 19:40:54

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0