I am a highway man

Nu har jag suttit bak på en moped i typ en och en halv timme och har typ en rumpa och en tank bensin mindre än tidigare (inte att förglömma att föraren hade hjärnskakning!), men det är najs liksom. 
                                    
Gymnasieintagningens resultat har visat aaaatt... jag kommer in på alla mina val! DET ÄR SÅÅÅÅ NAJS. Fast nu blev ju liksom valet av skola väldigt mycket mer aktuellt... Men jag gör som jag alltid gör, skjuter upp det! Ashärligt.
                             
Jag, Fanny & Jessica ska sörja nu i alla fall. Jag vet inte riktigt varför, kände mig bara allmänt jättenere utan anledning. Så nu ska vi gråta!
SÖRJELISTAN
  • Brokeback Mountain
  • Ben & Jerrys
  • Fanny och Jessica
  • Soffa, filt, kudde

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0