9E har gjort det igen

Så vad har vi då uträttat idag?
- fått två olika lärare att på två olika lektioner lämna klassrummet i protest
- varav en gråtandes och en med önskemål om en annan klass
- tillbringat en timme tillsammans med rektor, biträdande rektor samt lärare
- redit upp rykten som i och för sig stämt så när som på typ 90% med folk ur andra klasser

Jag blir faktiskt OTROLIGT irriterad på hur lärare och rektorer hanterat den här situationen.
Inte alla lärare, men väldigt många, är jag väldigt väldigt förbannad på. Vi får inte uttrycka våra åsikter över huvud taget. Och så fort någon av oss gör dem lite obekväma (läs: ä g d a) så avslutas diskussionen eftersom vi har "en förbannad attityd". Jag kan känna att jag mer än gärna skulle ta dem där människorna ensam under ett samtal och ta tid på hur långt jag kommer innan någon avbryter mig. För övrigt fick jag mitt första G idag. Fuck fysikprov. Insåg också att jag kommer sänka mig i en massa ämnen och inte komma in på Viktor Rydberg.
                         
Men livet är najs.
Och om det går åt helvete kan man alltid prostituera sig i Thailand.
                                      
Jag gillar faktikst livet lite extra sådana här dagar. Nu ska jag se på How I Met Your Mother istället för att plugga till skolan, för där går det utför. Puzzzzzzzzzzz


jättedreggg. jättebrun. men dit ska jag åka sen när allt skiter sig på
riktigt. fatta noll bekymmer. noll tankar. en bikini och ett par solglasögon.
en gitarr skulle kanske inte sitta helt fel. fan vad grymt. pusspåer


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0