lätt att man blir haffad

Hej kamrater! Ligger i min säng, enjoying the stjärnhimmel right outside my window och dör åt http://swedishproblems.tumblr.com/ På riktigt typ dör åt vissa grejer. Himla tur att min lillebror spelar ashög house inifrån sitt rum, annars skulle pappa komma in och döda mig för att jag väckte honom (nu dödar han brorsan i stället, softisofti). Aa men i stundens hetta av LMTD (=laughing myself to death) så hinner man ju tänka en och annan tanke. Här är några av dem:
  • Fortfarande hungrig trots middag + en del småätande under kvällen. Således: ner och baka fler chokladbollar? (de jag bakade tidigare ikväll = slut)
  • Är det verkligen stjärnklart ute eller är mitt fönster bara smutsigt? Genom de rationella glasögonen: båda alternativen lika trovärdiga
  • Det här med att mobilen ligger och strålar om man inte stänger av den på natten - är det bullshit? För jag stänger i alla fall alltid av den/ställer den i flight mode ENDAST av den anledningen och det börjar bli rätt osmidigt. Nån som kan trycka på knappen och länka en dn-artikel (helst ej aftonbladet/expressen, vill bli övertygad) där det klargörs att det är bullshit? Thank you
  • Idag när jag inte hade nånting att göra så tog jag en öl by myself igen och det var den bästa ölen nånsin, bättre än den första ölen jag drack by myself.
Aa men så var det. Undrar om man kan posta inlägg utan bild! Interesting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaahaha swedishproblems är det bästa i hela världen jag dör

2012-03-04 @ 11:35:26

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0