hormoner

Hej! Är hemma och på det här humöret:
Bara sitter här och utnyttjar inte den roliga PhotoBooth-effekten och tillför ingenting till världen. Som en fästing. Fästingar har verkligen ingen som helst funktion. De äter ingen och ingen äter dem. Jag är inte deprimerad egentligen. Mest är jag irriterad på att det enda spinningpasset som Friskis har idag är klockan 19.30. Vem har ett pass då? Då kan jag ju varken äta innan eller efter om jag ska vara där en timme innan och boka?! Skit-friskis. Ska göra chokladbollar istället VAD SÄGER DU DÅ, MONGO-FRISKIS!!! Najs att bara gå ner sig och kolla på en till How I Met Your Mother-säsong. Pappa säger att man måste vara i rastlöshetens rum också om man vill ta sig nånstans i livet. Han tycker jag ska bli diplomat också. Så om det är "nånstans" så vet jag inte hur mycket den här rastlösheten egentligen tillför. Nu blev det sol i 2 sekunder men jag missade den. Synd! Chokladbollar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0