spread a little happiness

SÅ HIMLA GLAD!!!! Så himla känslig!!! Haha shit, jag är verkligen en hallonsoda-tjej i kväll! Fattar ni hur länge jag har velat vara det eller? Just det, för er som inte vet, en hallonsoda-tjej.. det är en sån tjej som ligger på mage i sin säng och dricker hallonsoda och lyssnar på Joshua Radin och på helgerna ligger i soffan och pussar på sin pojkvän. Nu har ju inte jag nån pojkvän att pussa på, utan pussar på Göran (japp, min katt) och så lyssnar jag inte på Joshua Radin utan Marvin Gaye (japp, Let's Get It On), men känner mig ändå väldigt hallonsoda. Kanske främst med tanke på att jag började gråta GLÄDJETÅRAR (händer faktiskt ibland att jag känner känslor) när jag läste kommentarer om saker som gjort folk glada under den senaste tiden på det här inlägget. Jag brukar verkligen inte läsa bloggar, men detta gjorde min kväll. Insåg nånting som fick mig att kolla igenom mina egna taggade bilder på facebook och tänka "fan vad najs att vara den där tjejen, hon verkar ha ett så himla bra liv". Så jag är nöjd och stolt och trött och glad att jag inte är en hubbot. Nu ska jag sova! Mer hallonsoda åt folket!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kostar på mig en lajk. för det var det här värt. sagt och gjort - Lajk

2012-02-21 @ 23:26:51
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bra och du får mig att må bra

2012-02-22 @ 07:43:57

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0