Klippte av mig håret!

Woopsidays! Hade inte klippt mig på ett och ett halvt år så kände att det var dags! Idag är det sol överallt och snart ska jag göra pasta pesto och sen ska jag spinna. Average söndag, in other words! Fan just det, jag får inte använda tjecka engelska uttryck längre. Eliott och Lisa har infört ett nytt krav på enbart södertugg i vårt gäng och absolut inga tjecka engelska uttryck... Svenska språket kommer uppenbarligen inte till sin rätt. Så att jag tänkte krubba nu! Lol, fatta coolare om jag kunde säga att jag tänkte grab something to eat. Vanesak, antar jag... Aja, hoppas det är sol där ni är! Vi synes!

Kommentarer
Postat av: bybo

nämen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vajjert ! <3

2012-02-12 @ 14:55:06
Postat av: faänk

sexybitch !

vill köra lasergame snart farre!!!!!!!

2012-02-12 @ 15:46:09
Postat av: Anonym

:OOOOOOOOOOOOOOOOOO

2012-02-12 @ 20:45:47

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0