It Gets Darker In Your House (egenkomponerad)

Är de seriösa att det tar 40 minuter att ladda upp ett videoklipp på youtube? Det är 4 minuter långt och filmat med mobilkamera. FETTFLOTTIGA FLÄSKMONGO!!! brukar jag skrika när jag är arg, men jag blir sällan arg nu för tiden. Jag har faktiskt tänkt på att jag verkligen aldrig blir arg, har knappt varit arg alls de senaste 2 åren. Jag brukar i och för sig låtsas att jag är arg ganska ofta, bara för att visa poolersarna var skåpet ska stå. Men annars är jag ganska harmonisk alltså. (41 mintuer snart spricker det..................!!!!!!) Här kommer jag i alla fall infoga en ny låt när den har laddat klart. (fettflottigafläskmongo 41 minuter). Fanny kom på att det elakaste man kan säga till en annan människa är att den är en bajsmanet. Du är en bajsmanet. Tar verkligen hennes skämt nu utan att hon vet om det när jag går runt och säger det till alla. Bajsmanet. Fatta äcklig man är då. En bajsmanet liksom. Fick hjärtklappning idag när jag hade druckit kaffe och känner mig lite bajsmanetig i rollen som misslyckad estet. Jag brukar inte gilla att generalisera men herregud, hade ju just skaffat Dr martens, kånken och börjat med kaffe (mjukstartat med cappuccino) (standard) och så blir jag allergisk typ. Det är ju ändå lite bajsmanet. En estet som får epileptiska anfall av kaffe. Tror att jag underhåller er genom att skriva om bajsmaneter och kaffe men ni bryr er säkert inte. Låten! Njut! Om ungefär 36 minuter..!

Och just det lol på texten men den blir inte bättre än så. Nilla sa att en av de största delarna i konstnärsskap är att kunna acceptera sitt eget verk. (Älskar att referera till mig själv som konstnär) Accepterat!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej här bredvid mig sitter 25 boyzz och läser, så du har 31 läsare totalt!

2011-11-16 @ 23:25:58
Postat av: Anonym

åh fyfan vad najs. vad fruktansvärt bra du är. har ej ord norg

2011-11-17 @ 22:02:04
Postat av: Anonym

åh fyfan vad najs. du är så fruktansvärt bra. har ej ord nog

2011-11-17 @ 22:02:59
Postat av: zor

Riktigt bra!!! Är oerhört imponerad av din låtskrivartalang

2011-11-21 @ 20:07:08
Postat av: Anonym

varför har du bara 4 kommentarer på den här låten?! den är otrolig! men du gör den inte rättvisa med så kass inspelning och pianot överröstar dig. spela in på riktigt så jag kan tanka ipoden full! puss

2011-12-07 @ 14:02:12

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0