jag ska försöka att förtränga doften av ditt hår jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong och här kommer alla känslorna på en och samma gång

Alltså har ni varit med om när man tvingar sig själv att lyssna på en jättetöntig låt för att man försöker övertala sig själv om att det inte finns någon dålig musik, och så upptäcker man att texten är helt fenomenal och ba strikes you out och rakt in i hjärtat? Perran. Gessle alltså. Just den här textraden... njaa. Har inte riktigt någons hårdoft att förtränga. Har aldrig riktigt fäst mig vid doften av en persons hår, men jag kan förstå var perran menar! Här kommer alla känslorna på en och samma gång. Känslobomb. Såna är najs. På riktigt, vad de än innehåller. Om man ba dör för att lyckan pumpar som adrenalin genom kroppen, eller om man ba dör för att sorgen trycker ned en på marken i kramper av smärta - ändå najs. Nej, det är det verkligen inte. Men det är bättre än att inte känna alls. Perran asså. Skön lirare. Men här ligger jag och funderar i nattens hetta alltså. På om jag kanske skulle ta och sova ändå. Fast risken finns ju att jag inte vaknar imorrn och that would be disaster, men inte om man jämför med många andra saker.
                                                        

en bild från hur jag såg ut när jag var trött och hade lugg


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0