Without Money We'd All Be Rich

                                     
Jag ska köpa en flygbiljett till en varm strand. Funderar på Koh Lanta.
I en väldigt liten stråväska har jag mitt pass,
på mig en bikini, ett långt linne & solglasögon.
           
Sen får vi se vad som händer. Tror det skulle kännas bra att leva nära inpå livet ett tag & få lite distans. Jag tänker alltså inte ha med mig några pengar över huvud taget, ingen boplats. Om jag är vaken hela nätterna kan jag sova på stranden på dagarna. Mat? Typ.. kokosnötter. Shit, kalla det naivt eller kalla det livet, jag väljer i alla fall det sistnämnda. Nu är det gymnasieval. Ojdååååå. Puzzzz

Kommentarer
Postat av: Corneil

Tjohhhooo!!! Du länka miiig:D Fast ingen läser min blogg ändå tyvär^^

2010-05-11 @ 17:30:58
Postat av: Johanna Frostling

Fiffän vad najs, precis vad jag känner för. Mums, ta dagen som den kommer bara. Hojta när du har valt färdigt, jag är nyfiken!

2010-05-11 @ 18:38:48
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: j

fett chill.

2010-05-11 @ 20:15:45

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0