The Kite (egenkomponerad)

Nananaaaa... Har varit hemma idag och tagit hand om min förkylninggggg (notera) och min lillebror! Två nya ben&jerry's i magen, en ny låt, väldigt lite nya kunskaper i biologi samt en bitande smärta i ryggen har tillkommit idag.
           
Haha, av någon anledning säger jag det mesta jag behöver säga om den här låten i början av klippet. Fast jag är fett dålig i rösten också, viktig information för alla er som bryr er sååå mycket om min hals... (och tänk på att jag är SJUK IDAG jag är inte på väg till en skönhetstävling som jag brukar liksom..!) 
                                                          

Kommentarer
Postat av: j

finfint min vän, meeen ähh...

"inte på väg till nån skönhetstävling, hemma och är sjuk"

säger du och sitter där i din fina röda klänning och prickiga strumpbyxor (JAG VILL HA)

du är aweeeeeesome!!!

2010-05-05 @ 17:02:40
Postat av: Fredrijjkaaaaaaaaa

pratglada Tilda :) strunta i biologin!? FASONER!

2010-05-05 @ 17:15:34
URL: http://hkansons.blogg.se/
Postat av: Chi

Den var skitskitskitbra (jag läser din blogg idag!) du blir bara bättre och bättre kära vän!

2010-05-05 @ 17:30:15
Postat av: Anonym

Nu kommer min ärliga åsikt.

I början av videon ville jag bara skrika: HÅLL KÄFTEN JAG VILL HÖRA LÅTEN!

Men sen när låten kom så ville jag bara skrika.

TJALALA JAG KÄNNER HENNE MIN PAPPA TRODDE TYP DET VAR NÅGON KÄNDIS. Min pappa brukar fråga mig när jag lyssnar på musik som faller honom i smaken: "Vem är det här?" Och det gjorde han nu. Trodde du var nån kändis. Yep,

2010-05-05 @ 18:43:57
Postat av: Anonym

Nu kommer min ärliga åsikt.

I början av videon ville jag bara skrika: HÅLL KÄFTEN JAG VILL HÖRA LÅTEN!

Men sen när låten kom så ville jag bara skrika.

TJALALA JAG KÄNNER HENNE MIN PAPPA TRODDE TYP DET VAR NÅGON KÄNDIS. Min pappa brukar fråga mig när jag lyssnar på musik som faller honom i smaken: "Vem är det här?" Och det gjorde han nu. Trodde du var nån kändis. Yep,

2010-05-05 @ 18:43:57
Postat av: Mååååååånsbssjaka

Mycket snack och lite verkstad är min kommentar.

2010-05-05 @ 21:49:22
Postat av: MOA

så jävla bra att jag vill dö lite. SHIHSIHSISHISHIS spela in fort orkar inte vänta. Jag vill ha den i min ipod nuuuu!

löööve

2010-05-07 @ 18:58:25
Postat av: Johanna Frostling

Tja. Du är sjukt duktig måste jag säga. Du söker södra, eller hur? Eller vadå "eller hur?"? Det vet jag att du gör, och att du fick 25 av 25. Eller hur? För det vet jag faktiskt inte säkert, hörde det av min vän Ebba som gick på samma konfa som dig. Nu snackar jag bara på som vanligt, det jag vill veta är var du tänker gå?

Eftersom jag är världens läskigaste människa har jag nämligen hittat din blogg och läst att du söker södra, vrg och rytmus precis som jag! Och jag har lite panik för ögonblicket eftersom jag inte vet vilken jag ska välja av södra och vrg och behöver någon att diskutera saken med. Det jag försöker säga är att om du också behöver det finns jag här som din lilla räddare i nöden.

Hej så länge!

2010-05-08 @ 15:54:10
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Haha, kul att johanna skrev här!! Ni är båda feeetaste grymma. Om alla är såhär kommer jag inte in någonstans!!

2010-05-08 @ 23:21:43
Postat av: SaraSääär

EN GÅNG TILL EN GÅNG TILL!

2010-05-13 @ 14:09:58
URL: http://sarasongbird.devote.se
Postat av: Jesper

Jag bara älskar denna :) Älskar hur du snackar sönder början, älskar melodin, älskar texten.

2011-05-05 @ 18:07:50

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0