I'm A Highway Man On The Road Again

Lämnade tillbaka två fula saker och gjorde min plånbok fet. Så jag köpte ett onödigt linne eftersom färgerna gjorde mig fett glad och känner mig lite mer hemma när min plånbok är platt.

Har lite beslutsångest också! Inte för att jag egentligen behöver ta ett beslut eftersom jag inte ens vet var jag kommer in än, men jag vill liksom veta vad jag vill. VRG Jarlaplan, sång. Södra Latin, yrkesmusiker. Rytmus, singer-songwriter. Jag har blivit medlem på töntiga ungdomsforum för att kunna läsa recensioner om gymnasierna (& för att jag inte har något särskilt att göra). Längtar lite tills jag får veta intagningspoängen så att det kan bli lite utrensning bland mina tre resterande skolor! DET ÄR ETT OMÖJLIGT VAL

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0