Jag är fri

Buddhism-fucking-uppsats-vädigt-motherfucking-jätteklar.
Det var liksom nästan varning på ny kategori där ett tag.. Men nu behöver jag aldrig mer tänka på den igen. NADJUCE. Nu - matte! Hahahhahahahahahha ojojoj vad jag skojade där.... oj oj oj. Fast jag har nationella prov imorrn. Men nej jag tänker inte börja plugga nu.

Det som jag finner en aning irriterande är att just ikväll har jag mer plugg än ever never ever, och imorgon (bitti, förhoppningsvis) får jag veta om jag någonsin ens behöver plugga igen. Det handlar nämligen om... preliminära intagningennnnn, på Södra Latin, Rytmus, Viktor Rydberg Jarlaplan. Så imorrn hade jag tänkt bestämma mig på riktigt vart jag vill gå också. Men nu ska jag åka moppe fast det är kolsvart ute. För jag hörde någon susa förbi utanför mitt fönster, och lite mopperace med ej utforskad person har aldrig suttit fel förut, så varför inte.


don't wait up

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får tydligen veta först på eftermiddagen... faderuttanluttan!

2010-04-15 @ 22:32:57

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0