Concrete Bird (egenkomponerad)

SORRYYYYYYYY, jag är så dålig som inte laddar upp mer musik! Men jag har lite brist på inspiration vad gäller låtskriverierna. har fått för mig att nästa låt ska bli ett riktigt lyckopiller, så jag måste komma på lyckliga låtrader. Ni får gärna hjälpa mig och kommentera! (Nu kommer jag bli en sån där sorglig bloggare som frågar sina läsare frågor men inte får några svar) Nej men på riktigt, skriv en rad som gör er glada så hamnar den i min nästa låt!
                                             
Här är den första låten jag skrev (förutom typ: "Jag fatta att du fanns när du stod framför mina ögon, woo-wooow"... hehe) Jag löste problemet med att pianot skallrar genom att sätta det i sängen i stället. Hur Einstein får man bli? Jaja, enjoyze:
                                                
puuuuuzzzzzz

Kommentarer
Postat av: A

Du är fett duktig på piano !!

2010-04-28 @ 21:47:57
Postat av: Anonym

bäbizzzzzzz, <3

2010-05-01 @ 17:06:19
Postat av: j

fettta duktigt hade jag sagt om du hade svarat miig. men det gör du inte så. DELETE*

2010-05-02 @ 22:03:17
Postat av: Panda

tröjan<3! Grym låt, cooling! ses snart ellerrrrr?

2010-05-05 @ 18:58:20
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0