Stark som våren när den kommer

Tja bloggis
 
Sitter på en uteservering. Dricker kaffe, försöker läsa en bok på spanska och har små trevliga konversationer med folk som går förbi. Men framförallt så väntar jag. Väntar på milstolpar. På dagarna som alla de här dagarna skramlar ihop till. De som livet plockar ut och säger: "Dig ska jag ge allt! Du ska bli en av de där rosenröda dagarna som skimrar i minnet när alla andra är glömda".
 
Är distraherad och väntar på en upplösning. Känns som att allt som är viktigt är kontinenter härifrån. Som om livet pågår någon annanstans. Men jag tror ofta att jag borde vara någon annanstans än där jag är. Borde kanske ifrågasätta den instinkten oftare. Vet inte vilka jag borde omge mig med och vilka jag borde droppa. Vet inte vad som är andras fel och vad som är mitt eget. Vet bara att sommarvindarna kommer och att jag ska dit dem ska. Får se vem som följer med.
 

Kommentarer
Postat av: h

stalkar alla dina sociala medier varför har du inte sagt att du har en blogg

2017-04-16 @ 00:43:34
Postat av: Anonym

du e cool

2017-04-16 @ 00:43:44
Postat av: Anonym

Får jag följaa med

2017-05-28 @ 04:30:17
Postat av: Anonym

Och jag

2017-06-03 @ 05:41:30

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0